Hier kun je over van alles en nog wat kletsen omtrend de W126.
Leuk filmpje met een W126? Of met de W126 iets leuks mee gemaakt?
Plaats het hier!
(Geen vragen over de W126)
De dubbele achteras is wel erg apart. Zou de tweede as ook aangedreven zijn? Dat de remmen van de tweede as zouden werken lijkt mij eenvoudiger, maar als ik naar de crash kijkt ben ik er ook niet zo zeker van.
De auto is ruim twee weken voor de crash van eigenaar gewisseld, rijden met zo'n gevaarte vraagt wel enige gewenning. Daar is de eigenaar of chauffeur nu ook achter...
Dat de neus aardig is ingedrukt, kan komen door de 500 kilo extra aan leeggewicht, maar als de auto een spant van het gebouw raakt, geeft die ook niet mee, en moet de kreukelzone de energie verwerken.
De derde as zal wel geremd zijn, verwacht ik, aangedreven waarschijnlijk niet.
Ik ben benieuwd of de wagen weer hersteld gaat worden...
https://www.telstar-online.nl/nieuws/ac ... and-binnen daarentegen meent dat de bestuurder niet de eigenaar was.
Zij melden niet of de bestuurder gedronken had, wel dat meerdere flesjes drank aangetroffen zijn, maar dat lijkt me niet zo bijzonder voor een limousine, tenzij die flesjes voorin lagen.
Het voertuig 8-KVD-57 was pas sinds 25-augustus-2023 in het bezit van de vierde nieuwe eigenaar.
Het lijkt mij, gezien de schade, dat deze zeer moeilijk terug te brengen is naar de originele staat.