helaas we hebben het al weer gehad de jaarlijks meeting bij sternauto in zeist
ik ben moe en schor van alle het ouwe hoeren maar wat was het weer gezellig
elk jaar zie je meer mensen die je kent en ook herkent en soms zelfs ook de naam er van weet
en ook elk jaar zijn er meer mensen die mij kennen
ik kan gerust stellen dat er meer mensen zijn die mij kenen dan dat ik mensen ken
en wat hebben we van een prachtige zonnige dag mogen genieten
de meeting was weer top georganiseert dus een pluim met lof naar de organisatie en een ieder die er aan mee gewerkt heeft om deze dag tot 1 van de mooiste dagen van het jaar te maken
Was zeker een mooie dag! Voor de eerste keer de meeting bijgewoond en was een leuke ervaring, volgend jaar zeker weer! Kende niet zoveel mensen, maar hier en daar een praatje maakt het toch leuk!
Helaas bij de tourrit een afslag vergeten... Uiteindelijk wel weer goed gekomen.
Eind van de middag nog een terrasje gepakt in de buurt van Bunnik
P4140410.jpg
Weer genoten!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
zoals op elke clubdag was het ook dit jaar weer mooi weer.
de organisatie was weer helemaal top.
ik heb me weer kostelijk vermaakt en heb lang niet iedereen gesproken want daar was te weinig tijd voor.
Wederom een erg leuke dag, veel mensen gesproken en de organisatie was weer als vanouds.
Iedereen bedankt voor de leuke dag en tot de volgende meeting.
Allereerst nog mijn dankzegging aan de organisatie. Alles was weer perfect geregeld en er was een goede sfeer.
Een hoewel het 's morgens toen wij weg reden nog regende werd het uiteindelijk 's middags toch nog een stralende dag.
Kortom het was weer een leuke (Mercedes) zondag.
Het was ook weer erg leuk om te organiseren dit jaar.
Na alle kou van de afgelopen weken, hebben we over het weer niet te klagen gehad.
Met name later in de middag was het heerlijk buiten.
Naast de vele leden hier ook een 2-tal Engelse en 3 Duitse W126's gezien.
Ook zij vonden het 'Lovely' en 'Wunderbar'
Wie er dit jaar niet bij was... volgend jaar is er weer een kans
Hier nog wat sfeerbeelden...
P1070115.JPG
P1070117.JPG
P1070120.JPG
P1070121.JPG
P1070122.JPG
P1070123.JPG
P1070124.JPG
P1070126.JPG
P1070127.JPG
P1070128.JPG
P1070129.JPG
P1070130.JPG
Ik kan mij volmondig aansluiten bij alle lof in de bovenstaande berichten.
Er zat zelfs een gereedschapssetje bij mijn nieuwe auto, met daarin een handschoen om vingervlekken op de smetteloze lak te voorkomen en een schroevendraaier om de auto uit zijn garage te kunnen halen
DSC_0036.jpg
tja wat moet je nog zeggen he,alles is inmiddels gezegd en de rondrit was ook geweldig.
Mischien is het beter te zeggen dat er nog steeds een glimlach op me hoofd zit!!!!
Bedankt organisatie en alle aanwezigen met in het staartje een geweldig weertje 8-)
Tot volgend jaar allemaal!
JW
De weg des levens is zwaar maar in een W126 zeer goed uit te houden!
Heb het halaas moeten missen...
Maar wel onderdelen "onderweg" dankzij de meeting, toch een pluspuntje, mijn dank aan Peter500SEC, Volvo-Will, Richard en uiteraard Marco.
En ziet er heerlijk uit al die mooie Benzen op een rijtje.
En wat een opkomst,niet lang geweest maar wel genoten !
Tot volgend jaar maar weer !
Gr. Wim
Gr. Wim.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten met familie, elke keer weer ooms en tantes die me
een por in mijn zij gaven en zeiden: nu jij he?
Ze zijn ermee opgehouden toen ik bij hen hetzelfde deed op begrafenissen!
Het is veel werk en lastig om het iedereen naar de zin te maken, maar hier kun je wel stellen dat dat duidelijk gelukt is.
Hulde aan iedereen die een bijdrage heeft geleverd om hier een geslaagde dag van te maken.