Hallo,
Ik heb in middels de converter geplaatst en het elektrisch onder de kap klaar.
Ik heb het koelwater doormiddel van koper leiding werk aangesloten op de converter, lijkt op het eerste gezicht perfect te werken converter wordt snel warm. Mocht het toch problemen geven in de winter kan ik er altijd nog een pompje tussen zetten.
Ik heb een T stuk tussen de slangen gezet en vanaf hier met een koper leiding naar de converter. Alles netjes gesoldeerd.
Ook heb ik vanaf de mixer tot buiten het luchtfilter gewerkt met koper en gewalste koper bochten, ook hier alles gesoldeerd.
Hier een paar foto's
17032012225.jpg
17032012218.jpg
17032012220.jpg
Hier een paar foto's van het koper werk in het luchtfilter.
Ik moet alleen nog het laatste stukje naar de mixer toe maar hieer voor moet ik nog wat draaien.
18032012233.jpg
18032012232.jpg
Zoals jullie kunnen zien heb ik op de uiteinden knelringen gesoldeerd zodat de slang er niet meer af kan gleiden na bevestiging van slangen klem.
Hier na begin ik met de LPG tank die ik net als Douwe ga plaatsen op het plek van de benzienetank.
Voor de benzine wordt een nieuwe tank gemaakt/ontworpen van RVS. (in samenwerking met Douwe)
De LED LPG/Benz schakelaar heb ik geplaatst in het vakje onder de asbak. Dit was invb met de lengte van de schakelaar
een beetje lastig maar het is gelukt en ziet er netjes uit, hier moet ik nog even een foto van maken maar die komt zeker.
PS! Even een vraag, kan ik de titel ook aanpssen van dit topic. Ik hoor het graag.
Ik houd jullie op de hoogte.
groeten uit frl
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.