Hey mensen,
Afgelopen week met mijn 280 naar Oostenrijk op vakantie geweest. En onder het kopje, goh wat is het toch een fijne wagen, dit berichtje. Cruise control op 120, verbruik 1:9,5......
Daarom, gewoon even een positieve noot
Verstuurd vanaf mijn SM-A536B met Tapatalk
Zomaar even iets leuks
Moderator: Benz-man
-
Roadie666
- Expert Boarder

- Roepnaam: Roald
- Type wagen: 280SEL
- Bouwjaar: 1983
- LPG: Nee
- Foofigter
- Silver Boarder

- Roepnaam: Jeroen
- Opmerkingen / andere wagens: De 280SEL is handgeschakeld op benzine
Yamaha XT500 1989 - Locatie: Diemen
Re: Zomaar even iets leuks
Hai Roald,
Bedankt voor de positieve noot.
Ik heb ook een 280SEL uit 1983. Handgeschakeld en geen cruisecontrol.
Met een gemiddelde snelheid van 130 kom ik aan een verbruik van 1:10 ...mits geen files.
Ook tank ik standaard Shell V-power. Vakantie in Duitsland / Oostenrijk geeft beschikking over de 100-octaan versie aldaar.
Zelf vanmiddag een minder positieve noot geplaatst...opnieuw problemen na vocht.
Bedankt voor de positieve noot.
Ik heb ook een 280SEL uit 1983. Handgeschakeld en geen cruisecontrol.
Met een gemiddelde snelheid van 130 kom ik aan een verbruik van 1:10 ...mits geen files.
Ook tank ik standaard Shell V-power. Vakantie in Duitsland / Oostenrijk geeft beschikking over de 100-octaan versie aldaar.
Zelf vanmiddag een minder positieve noot geplaatst...opnieuw problemen na vocht.
-
Bram Jansen
Roadie666 schreef:Hey mensen,
Afgelopen week met mijn 280 naar Oostenrijk op vakantie geweest. En onder het kopje, goh wat is het toch een fijne wagen, dit berichtje. Cruise control op 120, verbruik 1:9,5......
Daarom, gewoon even een positieve noot
-
Roadie666
- Expert Boarder

- Roepnaam: Roald
@foofigter :
En ik maar denken dat ik al een vrij unieke Mercedes had, want van de 280SEL zijn er niet zoveel. Maar jij hebt dan ook nog een handgeschakelde, da's volgens mij helemaal zeldzaam
En ik maar denken dat ik al een vrij unieke Mercedes had, want van de 280SEL zijn er niet zoveel. Maar jij hebt dan ook nog een handgeschakelde, da's volgens mij helemaal zeldzaam