Ozan
Moderator: Benz-man
-
Ozan
- Roepnaam: Ozan
- Type wagen: 300SD
- Bouwjaar: 1980
- LPG: Nee
Ozan
Hallo ik ben ozan uit nieuwegein .
Heb pas geleden een 300SD gekocht uit 1980 die echt super schoon en strak is geen plekje roest te zien ! Onderkant is ook super strak .lak van de auto is ook heel mooi . Zoek nog een leuke velgen set en heb een nieuwere type interieur ingouwd
Hoop hier veel te leren .
Heb nog 2 e klasses ernaast welke ik dagelijks rij.
Heb pas geleden een 300SD gekocht uit 1980 die echt super schoon en strak is geen plekje roest te zien ! Onderkant is ook super strak .lak van de auto is ook heel mooi . Zoek nog een leuke velgen set en heb een nieuwere type interieur ingouwd
Hoop hier veel te leren .
Heb nog 2 e klasses ernaast welke ik dagelijks rij.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Vlim
- Diamant Boarder

- Type wagen: 500SEL
- Bouwjaar: 1983
- Opmerkingen / andere wagens: 400SE - 1993
SLK 230k - 1998
CL500 - 2000 - Locatie: West-Brabant
Re: Ozan
Leuk.
Ik zou de originele US koplampen weer inbouwen. Hella levert H4 units ervoor. En oranje knippers
Zo te zien heb je ook geen Amerikaanse achterlichten. Die hebben 'running lights' aan de zijkanten.
Ik zou de originele US koplampen weer inbouwen. Hella levert H4 units ervoor. En oranje knippers
Zo te zien heb je ook geen Amerikaanse achterlichten. Die hebben 'running lights' aan de zijkanten.
- Bertorelli
- Diamant Boarder

- Roepnaam: Bert
- Type wagen: 500SEL
- Bouwjaar: 1984
- Opmerkingen / andere wagens: W212 E350 CGI 2009
- Contacteer:
Re: Ozan
W
E
L
K
O
M
Mooie auto en in een mooie kleur.
Dan blijft de Benz toch zo origineel mogelijk.
Misschien de witte knipperlichten nog terugzetten naar de originele oranje exemplaren.
Mooie auto en in een mooie kleur.
Ik zou voor de putdekselvelgen van de type 2 gaan.Ozan schreef:Zoek nog een leuke velgen set en heb een nieuwere type interieur ingebouwd
Dan blijft de Benz toch zo origineel mogelijk.
Misschien de witte knipperlichten nog terugzetten naar de originele oranje exemplaren.