Vandaag naar de W126 meeting geweest in het prachtige pand van Stern Auto in Nieuwegein.
Het was mooi weer en ik heb genoten van al dat moois wat er allemaal buiten en binnen stond.
Veel mensen gezien en gesproken en het was een geweldige opkomst (meer als 100 auto's).
Petje af voor de mensen die dit allemaal georganiseerd hebben.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Collazos op 13 apr 2014, 17:44, 4 keer totaal gewijzigd.
Was weer topdag vandaag!
Mooie rondrit en een droog bekkie en lamme pootjes maar voldaan.
Wat hebben we toch een mooie wagens
Bij deze de organisatie en medeforumers bedankt weer vor een mooi daggie
JW
De weg des levens is zwaar maar in een W126 zeer goed uit te houden!
Mag ik iedereen bedanken, de organisatie en anderen voor de tips, aanwijzingen en raadgevingen die ik vandaag gekregen heb.
T was reuze gezellig, nu kan ik eindelijk een hoofd bij sommige forumleden plaatsen.
Gr.. Rob
Als je bang bent om fouten te maken, zul je nooit iets leren!!!
Ik heb mijn vrouw kunnen geruststellen dat dit maar 1 keer per jaar is
Vandaag had mijn 420SE 8 versnellingen, ik had er nog 4 in de koffer liggen die ik mee had gebracht zodat Marco mij advies kon geven over de reparatie. Zijn advies was, als je hem dan toch open hebt liggen, dan je je hem net zo goed reviseren. Anders ben je hem 2 keer aan het demonteren en monteren.
Na kort overleg was ik t toch met hem eens, alleen moest ik dan toch even wachten. Hij gaf mij als alternatief een ander forumlid: Igec, hij had wel tijd en zou deze revisie wel op korte termijn kunnen doen. Hier was ik erg blij mee.
Dus zo een dag was voor mij zeer waardevol.
Als je bang bent om fouten te maken, zul je nooit iets leren!!!
Ik vond het ook erg geslaagd en wil bij deze de organisatie van harte bedanken. Het was mijn eerste meeting, maar hopelijk niet m'n laatste. Vooral leuk om ook eens andere W126-fanaten te ontmoeten.
Vond het een hele geslaagde dag dankzij de inzet van Marco,Jeff,Bert en Gerard en alle andere.
Ik kijk nu al weer uit tot de volgende meeting.
Allemaal en iedereen h├®├®l hartelijk bedankt voor de gastvrijheid.
Laatst gewijzigd door Collazos op 14 apr 2014, 12:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Was ook mijn eerste meeting met de W126. Moest even flink gas geven om hem nog op tijd af te krijgen en gelukkig is dat gelukt! Ik was verbaast over de goede organisatie en grote opkomst. Leuk publiek ook, dus ik heb het ook zeker erg naar mijn zin gehad, was zeker de verstookte benzine waard...
Nogmaals bedankt voor het mooie evenement! Volgend jaar ben ik weer aanwezig!
Ik sluit me volledig aan met eerder berichten.
Het was een geslaagde dag, kon ook niet anders met zo'n organisatie en met zo'n locatie
Het was helemaal toppie.
Organisatie bedankt
Enne niet te vergeten de sponsors de en de vrijwilliggers, die ook een duit in het zakkie hebben gedaan zoals Hans/Danker en Douwe en uiteraard de rest van de aanwezige standjes, zoals Paul van Steronderdelen.