Uitbouwen W126 Mercedes 420SEL
Moderator: Benz-man
- Crunchy
- Silver Boarder

- Type wagen: 500SE
- Bouwjaar: 1981
- LPG: Ja
Re: Uitbouwen W126 Mercedes 420SEL
dat schijfje met die twee metalen buisjes is de stuwschijf?
Groetjes,
Crunchy
Crunchy
- Wimada
- Diamant Boarder

- Roepnaam: Wim
- Type wagen: Ander type
- Bouwjaar: Nieuwer
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens: W201 190E classic 1993
Nee dat is het mengstuk voor LPG.
Gr. Wim
Gr. Wim
Gr. Wim.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten met familie, elke keer weer ooms en tantes die me
een por in mijn zij gaven en zeiden: nu jij he?
Ze zijn ermee opgehouden toen ik bij hen hetzelfde deed op begrafenissen!
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten met familie, elke keer weer ooms en tantes die me
een por in mijn zij gaven en zeiden: nu jij he?
Ze zijn ermee opgehouden toen ik bij hen hetzelfde deed op begrafenissen!
-
Mercedes420SEL
- Senior Boarder

- Roepnaam: Hugo
- Type wagen: 420SEL
- Bouwjaar: 1986
- Opmerkingen / andere wagens: 280SE 1985
Volvo XC90 - Locatie: 's-Hertogenbosch
- Contacteer:
Allemaal,
Waar ik de LPG mengstuk heb afgeschroefd heb ik een stripje met een blokje er op gekocht ter vervanging. Moet dat blokje om hoog of omlaag.
Onder het LPG mengstuk is de toevoeg van de kleppenvloeistof, wat moet ik daar mee doen.?
Met betrekking tot de elektra heb ik heel veel draden lopen moet deze ook weg voor de RDW of hoeft dat niet?. Ik bedoel niet de draden die van de gastank naar voren lopen.
@wim bedankt voor de begrijpelijke reactie en de tip om naar zaltbommel te gaan.
Groet Hugo
Waar ik de LPG mengstuk heb afgeschroefd heb ik een stripje met een blokje er op gekocht ter vervanging. Moet dat blokje om hoog of omlaag.
Onder het LPG mengstuk is de toevoeg van de kleppenvloeistof, wat moet ik daar mee doen.?
Met betrekking tot de elektra heb ik heel veel draden lopen moet deze ook weg voor de RDW of hoeft dat niet?. Ik bedoel niet de draden die van de gastank naar voren lopen.
@wim bedankt voor de begrijpelijke reactie en de tip om naar zaltbommel te gaan.
Groet Hugo
- Leeflang
- Diamant Boarder

- Type wagen: 380SEC
- Bouwjaar: 1983
- Opmerkingen / andere wagens: 560 motor
OmlaagMercedes420SEL schreef:Waar ik de LPG mengstuk heb afgeschroefd heb ik een stripje met een blokje er op gekocht ter vervanging. Moet dat blokje om hoog of omlaag.
Weg ermeeMercedes420SEL schreef:Onder het LPG mengstuk is de toevoeg van de kleppenvloeistof, wat moet ik daar mee doen.?
Neuh, gewoon afplakken en ergens wegfrommelen, of kort afknippen en afplakken (ze moeten natuurlijk geen kortsluiting veroorzaken).Mercedes420SEL schreef:Met betrekking tot de elektra heb ik heel veel draden lopen moet deze ook weg voor de RDW of hoeft dat niet?
Helemaal weghalen zorgt wel voor minder vraagtekens als je (of een ander) er later ooit eens mee aan de slag moet en je allang weer vergeten bent dat er ooit LPG in gezeten heeft.