werking memory voorstoelen
Moderator: Benz-man
-
VIPinHolland
werking memory voorstoelen
sorry dat ik hiervoor een topic open maar kan het echt niet vinden.
Ik heb elektrisch verstelbare voorstoelen met memory functie(1 knop met een 1 en een 2 erop en een groene knop). Echter hoe kan ik mijn instellingen opslaan. Is er trouwens ergens een handleiding van de W126 online te vinden.
Alvast hartelijk bedankt
Ik heb elektrisch verstelbare voorstoelen met memory functie(1 knop met een 1 en een 2 erop en een groene knop). Echter hoe kan ik mijn instellingen opslaan. Is er trouwens ergens een handleiding van de W126 online te vinden.
Alvast hartelijk bedankt
-
VIPinHolland
Re: werking memory voorstoelen
bedankt! en waar is de groene knop dan voorBenzhans2 schreef:Volgens mij moet je de stoel goed zetten met de knoppen en dan de 1 of de 2 enkele seconden vasthouden.
Hierdoor slaat hij het op en daarna gewoon knop ingedrukt houden, totdat hij stopt.
Dan staat hij op de ingestelde stand.
- Leeflang
- Diamant Boarder

- Type wagen: 380SEC
- Bouwjaar: 1983
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens: 560 motor
Die is voor het opslaan.
- De stoel (en stuur) instellen
- Groene knop indrukken
- Binnen 3 seconden op knop 1 of 2 drukken om de stand in dat geheugen op te slaan
Vanuit een andere stand een geheugenstand oproepen gebeurt door de betreffende geheugenknop (1 of 2) ingedrukt te houden tot de stoel stopt met bewegen.
- De stoel (en stuur) instellen
- Groene knop indrukken
- Binnen 3 seconden op knop 1 of 2 drukken om de stand in dat geheugen op te slaan
Vanuit een andere stand een geheugenstand oproepen gebeurt door de betreffende geheugenknop (1 of 2) ingedrukt te houden tot de stoel stopt met bewegen.
- Leeflang
- Diamant Boarder

Ja, ja, het scheelt een stuk als je lezen kunt 8-)
Het staat gewoon in de handleiding die bij de auto hoort.
Het staat gewoon in de handleiding die bij de auto hoort.
- Leeflang
- Diamant Boarder

Als het boekje ontbreekt kun je hem kopen in de Mercedes-Benz Classic Store.
Als je "DVD Informationen f├╝r Klassiker, S-Klasse W/C 126" aanschaft, heb je ze als PDF voor alle modellen in het Duits en in het Engels (en ook nog eens de werkplaatshandboeken in het Duits en in het Engels, de onderdelen catalogus, de elektrische schema's en alles wat op de 2 CD's van MB USA staat).
Als je "DVD Informationen f├╝r Klassiker, S-Klasse W/C 126" aanschaft, heb je ze als PDF voor alle modellen in het Duits en in het Engels (en ook nog eens de werkplaatshandboeken in het Duits en in het Engels, de onderdelen catalogus, de elektrische schema's en alles wat op de 2 CD's van MB USA staat).
-
ElGriffo
Zoek nog steeds 2 achter hoofdsteunen, de linker is net een ontplofte egel 
-
VIPinHolland
top, bedankt..Leeflang schreef:Als het boekje ontbreekt kun je hem kopen in de Mercedes-Benz Classic Store.