Hallo,
Ik heb net een 420SE uit 86 gekocht, met creme kleurig interieur. De stoelen en achterbank zijn een beetje lichter geworden dan de rest, een beetje grijzer ook. Ik heb begrepen dat je dit bij kunt kleuren met speciale verf, maar dan heb ik de code van de kleur nodig. weet iemand hoe ik die kan vinden?
Het zou vb. 275A kunnen zijn. Begin echter niet te klooien met die verftoestanden. Bij mij hadden ze de bestuurderszetel bijgeknoeid, en die verf begint dan na een tijdje te barsten. M.i. het best is het hele interieur een paar keer te behandelen met een fatsoenlijk reinigingsproduct zoals Leatherique en het zo te laten.
ik heb een compleet creme intrieur in pullman uitvoering voor een SE het is in bijna nieuwstaat maar moet schoon gemaakt worden.
ben je wel in een keer klaar en heb je weer een schitterend intrieur.
Het leer is verkleurd en de kunststof is de kleur ein dat is beige, kun je ook zien aan de hoekstrips van de stoelen.
Je hebt nu gewoon 2 kleuren.
Gr..jos
Bedankt allemaal en sorry voor de trage reacties. Zoals je kunt zien op de foto's is mijn interieur vlgs mij exact gelijk aan die Java, mijn interieur code is 275
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Maar dat is dus 275 creme beige inderdaad. Ik zie op de foto van Cacuan, die hij JAVA noemt, precies dezelfde kleurverschillen als bij mij, maar het moet dichter bij elkaar liggen toch? Of hoort het zo?