Deze ochtend de oude speakers vervangen door blaupunkt gtx-662.
Deze paste perfect op de PVC verhoogjes.
Nu nog op zoek naar speakers voor het dashboard, uiteraard blaupunkt...
Klein detail bovenaan op de achterruit
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Sound is geweldig al is er nog altijd niet veel bass maar dat blijft lastig in een SEC als je de originele looks wil behouden. Maar de Hertz speakers kan ik absoluut aanraden
De bassen ga ik oplossen met een (blaupunkt)THB-210a.
Een oudere actieve Subwoofer.
Heb zo nog eentje liggen.
Mag ook niet te nieuw zijn... voor de looks
DavevandeLoo schreef:Ik heb ook Hertz. Voor dezelfde als jouw, daar heb ik er nog 2 van over. Achter heb ik 16cm Mille pro speakers van hertz, deze passen niet zo lekker.
Wat is het exacte type van jouw achterste speakers dan?
Normaalgezien zou de MPX 165.3 goed moeten passen.
DavevandeLoo schreef:Sound is geweldig al is er nog altijd niet veel bass maar dat blijft lastig in een SEC als je de originele looks wil behouden. Maar de Hertz speakers kan ik absoluut aanraden
Is idd lastig om bassen te bekomen,hoop dat het al een beetje beter zal zijn als de voorste speakers ook vervangen zijn
Ja en ze zij te klein. Ik had in mn dash en hoedenplank dezelfde kleine speakers van hertz en als ik de fader naar achteren zetten had ik veel beter geluid dan wanneer ik hem naar voren zet, zo merk je goed hoe belangrijk de plek van de speaker is
Beste forumleden,
Gisteren verder gedaan met de voorste speakers te vervangen.
Viel nog redelijk mee, alleen de rechterkant was behoorlijk moeilijk, doordat de speakers nogal grote magneten hebben kwam deze tegen het luchtkanaal.
Luchtkanaal gedemonteerd en opgewarmd zodat ik deze kon vervormen.
Speelt perfect nu.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.