Hallo,
nu ik meer in mijn W126 rij heb ik er ook een moderne radio in gezet.
eentje met een carkit met bluetooth. een Becker geeft een goede look, maar is wat minder functioneel.
de microfoon van de carkit moet ik nu nog gaan wegwerken. het plan is om die links voor te plaatsen met het draadje achter de stijlbekleding.
alleen nu heb ik geen idee hoe de bekleding vastzit op de voorste raamstijl.
en met interieurdelen van 25+ jaar oud wil ik voorzichtig zijn.
kunnen jullie mij vertellen hoe ik het beste de raamstijl-bekleding kan verwijderen, zodat ik het draadje van de microfoon erachter kan wegwerken?
Groet,
Edwin
Verwijderen bekleding voorste raamstijl
Moderator: Benz-man
-
Bikerboy
Re: Verwijderen bekleding voorste raamstijl
zit er gewoon op geklikt er gewoon met belied aftrekken heb ik ook gedaan
- Walllie
- Platinum Boarder

- Roepnaam: Wallie
- Type wagen: 300SE
- Bouwjaar: 1986
- LPG: Nee
zit er idd in geklickt met van die metalen clipjes
ps welke oude radio had je eerst en doe je die weg (mits het de gene is die ik zoek)
ps welke oude radio had je eerst en doe je die weg (mits het de gene is die ik zoek)
-
76shark
Wallie bedankt voor je reactie (en bikerboy natuurlijk ook!).
De oude radio in de auto was een raar Duits radiootje, van het type heel goedkoop. Helaas geen Becker oid.
De oude radio in de auto was een raar Duits radiootje, van het type heel goedkoop. Helaas geen Becker oid.
- Walllie
- Platinum Boarder

- Roepnaam: Wallie
- Type wagen: 300SE
- Bouwjaar: 1986
- LPG: Nee
oke dan vervalt m'n intresse ik heb er nu een van de eerste cd spelers van pioneer in zitten uit 1990 of 199176shark schreef:Wallie bedankt voor je reactie (en bikerboy natuurlijk ook!).
om het een beetje passend te laten lijken maar wil denk ik toch wel een becker mexico of europa of zo mja
ze zijn niet goed koop
toch suc6 met de bekleding
-
Jjvn123
Hallo,
Die a-stijl bekledingen zitten erop geklemd met 2 klemmen, ong. 10 cm vanaf de bovenkant en ook 10 cm vanaf de onderkant. Probeer voorzichtig met een lange, platte schroevendraaier vanaf de deurkant (deurrubber even weghalen) onder de bekleding te komen en het plaatje van het klemmetje wat omhoog te drukken. In de carosserie op die plek zitten 2 sleuven waar dat dubbelgevouwen klemmetje in geschoven zit. Zo wil die wel eens loskomen zonder al teveel kracht te hoeven zetten. De basis van de bekleidng zelf is een stuk blik met purschuim en dan de bekleding eroverheen. Dit blik aan de onderzijde kun je altijd weer terugbuigen in model. Succes !
Die a-stijl bekledingen zitten erop geklemd met 2 klemmen, ong. 10 cm vanaf de bovenkant en ook 10 cm vanaf de onderkant. Probeer voorzichtig met een lange, platte schroevendraaier vanaf de deurkant (deurrubber even weghalen) onder de bekleding te komen en het plaatje van het klemmetje wat omhoog te drukken. In de carosserie op die plek zitten 2 sleuven waar dat dubbelgevouwen klemmetje in geschoven zit. Zo wil die wel eens loskomen zonder al teveel kracht te hoeven zetten. De basis van de bekleidng zelf is een stuk blik met purschuim en dan de bekleding eroverheen. Dit blik aan de onderzijde kun je altijd weer terugbuigen in model. Succes !