Dank voor de hulp. De ochtend op weg om te gaan kijken belde de aanbieder op dat de auto de avond ervoor bij een andere koop was meegeruild. Helaas niet kunnen kijken dus. Desalniettemin door jullie reacties weer een stuk wijzer.
kom eens bij die van mij kijken, ik heb een in hele goede staat verkeerende 300SD uit 1981 die volgende week weer een APK krijgt voor twee jaar.
mijn auto ziet er prima uit en heeft geen mankementen, dus niks verborgen gebreken en onaangename verrasssingen.
heb ook een 380SE uit 1983 op LPG waar wel iets werk aan zit maar niets technisch, word ook APK gekeurd met wat klein las werk (maar dat is voor de APK en die van volgend jaar ook niet) wat nog eens moet gedaan worden.
Gr. John Prins
Laatst gewijzigd door JohnPrins12 op 27 mar 2013, 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Oja Joost en ik zal nu wachten met aankoop van een oldtimer en helemaal al een diesel
Even kijken wat de belasting doet.
Of die moet je dan niet zo erg vinden
Zou iedereen on-topic willen blijven want de laatste tijd wordt er erg vaak een topic van iemand "vervuild" met persoonlijke zaken van mensen of het topic wordt "gekaapt"
Altijd leuk... Een type 1 500 met een 300pk 560 ECE motor.