Hier kun je over van alles en nog wat kletsen omtrend de W126.
Leuk filmpje met een W126? Of met de W126 iets leuks mee gemaakt?
Plaats het hier!
(Geen vragen over de W126)
Vanmiddag in Arnhem nabij Klaproosstraat een zilvergrijze 380SEC
Kenteken GZ-xx-xx
Ook hier een foto van maar ook niet te plaatsen, wat is er mis? ze zijn zeker niet te groot
Je kunt geen bijlage uploaden naar ./files//3202_5e59af5fe0cfe876e93af9f91dbc63c9
Vandaag ca 13:15 uur A50 ten hoogte van Heteren richting Apeldoorn een groene 500SEL.
Reed me met een flinke gang voorbij en moest ff flink gas geven om een foto te kunnen maken.
En om ca 13:40 uur bij Ede, de brug over de A12 een donkerbruine met lichte zijbeplating, volgens mij was het een type 2.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gistermorgen rond 8.45 heeft er vanaf ongeveer Waardenburg tot Utrecht een grijze Type 2 SEC achter me aan
Gezeten had zijn verstralers in de bumper aan i.c.m. stadslicht ,ouder echtpaar bestuurder had geruite pet op.
Iemand van Forum?
Gr. Wim
Gr. Wim.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten met familie, elke keer weer ooms en tantes die me
een por in mijn zij gaven en zeiden: nu jij he?
Ze zijn ermee opgehouden toen ik bij hen hetzelfde deed op begrafenissen!
Vandaag tijdens mijn motortoertocht een lichtgroene 420SEC in Zelhem, daarvoor een donderblauwe 380SEL en tot kwam ik nog langs de hobbyclub in Silvolde.
Langs de weg drie jaguars en een W116, op de binnenplaats een lichtgroene W126, was misschien wel de SEC die ik in Zelhem zag rijden.
Vanavond rond 17:45 op de A12 vanuit Den Haag richting Utrecht een bruinige 560SEL. Lekker volgeladen en hing wat naar achter. Had een aardig gangetje op de linkerbaan. Tijdje achter gezeten maar vond de auto wat branderig meuren... Ging vervolgens de A28 op ri Amersfoort.
Toch maar eens wat doen aan dat luchtje... of het was een andere auto in de buurt maar denk het niet...
(geen foto gemaakt)
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten met familie, elke keer weer ooms en tantes die me
Nee Wim, it wasn't me. Ik herken wel dat het een hele mooie was maar de mijne is type 1. Ik was wel vandaag op Velperbroekcircuit in Arnhem. Zag op de afrit naar Westervoort een SE(L) rechts van me voorbijschieten.