ik wil LPG laten plaatsen

Specifieke zaken omtrent het rijden op LPG kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent LPG hier verzameld hebben staan.

Moderator: Benz-man

Plaats reactie
Wim
Roepnaam: Wim
Type wagen: 260SE
Bouwjaar: N.n.b.
LPG: Nee

ik wil LPG laten plaatsen

Bericht door Wim »

ik heb een 260SE en wil graag LPG laten plaatsen ,maar alvorens deze investering te doen wil ik eens iemand mat verstand van een W126 ma,n auto laten bekijken zodat het wel de moeite is en dat ik e nog enkele jaren mee kan rijden,verder lees ik de bedragen hier van 1200 tot 1500 euro in Nederland maar kan ik deze installatie dan in België door de keuring halen ,heb hier een offrete gevraagd en dat kwam op 2700 eurotjes en dat lijt me net teveel
Bertorelli
Diamant Boarder
Diamant Boarder
Roepnaam: Bert
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1984
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens: W212 E350 CGI 2009
Contacteer:

Re: ik wil LPG laten plaatsen

Bericht door Bertorelli »

wim schreef:ik heb een 260SE en wil graag LPG laten plaatsen ,maar alvorens deze investering te doen wil ik eens iemand mat verstand van een W126 ma,n auto laten bekijken zodat het wel de moeite is en dat ik e nog enkele jaren mee kan rijden,verder lees ik de bedragen hier van 1200 tot 1500 euro in Nederland maar kan ik deze installatie dan in België door de keuring halen ,heb hier een offrete gevraagd en dat kwam op 2700 eurotjes en dat lijt me net teveel
Het is een eindje rijden, maar in Zutphen zit de hobbyhut :cheer: waar ze op zaterdag je W126 prima kunnen nalopen denk ik.
Als er 'rare' zaken zijn, dan komen ze die daar wel tegen.
En ze rekenen tevens een heel schappelijk tarief.

In Eindhoven zitten een aantal goede LPG inbouwers.
Ik weet niet hoe qua keuring zit, maar er zitten meer Belgen hier op het forum dus wellicht dat die het weten.

Groetjes

Bert.

PS.
Ben een paar weken terug nog iemand uit België tegen gekomen in Zutphen.
Die ging een stuk vrolijker weer naar huis heb ik begrepen.
Groetjes, Bert

'Mercedes-Benz Optimum aut nihil'
http://Mercedes-W126.startpagina.nl
Coco
Silver Boarder
Silver Boarder
Type wagen: 500SEC
Bouwjaar: 1985
LPG: Ja

Re: ik wil LPG laten plaatsen

Bericht door Coco »

Kijk bij Vogels in Son/Eindhoven deze is Belgisch erkend.

http://www.vogelsautogas.nl/belgisch_erkend/
Plaats reactie