Ik wacht nog op 6 PM's van leden die zich hebben opgegeven maar niet hebben geantwoord op de verzonden PM.
Geen antwoord is geen lunch/BBQ c.q. drinken.
Zou lullig zijn voor de rest want tot dit moment hebben we 8 personen op zeker voor de BBQ. (deze leden hebben dus de PM beantwoord ├®n betaald)
De BBQ gaat door bij min. 10 personen.
Dus nogmaals, als je de PM nog niet hebt beantwoord, doe dat dan onmiddelijk.
Als je nog niet hebt betaald, doe dat dan onmiddelijk.
Wij wachten er op!!! (inkoop, planning e.d.)
Misschien is het een idee voor de mensen uit het noorden om ergens te verzamelen rond Utrecht (Houten bijv.) en dan in colonne naar Eindhoven te rijden.
Ik weet niet voor wie dit op de route ligt, maar voor de Utrechters, Noord-Hollanders, Friezen en Flevolanders moet het kunnen.
Bertorelli schreef:Misschien is het een idee voor de mensen uit het noorden om ergens te verzamelen rond Utrecht (Houten bijv.) en dan in colonne naar Eindhoven te rijden.
Ik weet niet voor wie dit op de route ligt, maar voor de Utrechters, Noord-Hollanders, Friezen en Flevolanders moet het kunnen.
Bertorelli schreef:Misschien is het een idee voor de mensen uit het noorden om ergens te verzamelen rond Utrecht (Houten bijv.) en dan in colonne naar Eindhoven te rijden.
Groetjes
Bert.
Luitjes,
let even op de wegwerkzaamheden van het weekend!
De A2 wordt verbreed en gaat daarom dicht tussen de knooppunten Everdingen en Deil in zuidelijke richting. Beide afsluitingen zijn van vrijdagavond tot maandagmorgen vroeg.
Waar: A2 s-Hertogenbosch-Utrecht, Everdingen tot Deil, beide richtingen Wanneer: 24 september 2010 om 21:00 uur t/m 27 september 2010 om 5:00 uur Hinder categorie: Grote hinder Welke hinder: Weekend 24 tot 27 september: de A2 richting Den Bosch is tussen knooppunt Everdingen en knooppunt Deil volledig afgesloten. Omleiding vanaf knooppunt Everdingen via de A27 richting Breda tot knooppunt Gorinchem en via de A15 richting Nijmegen tot knooppunt Deil. Weekend van 8 tot 11 oktober: de A2 richting Amsterdam is tussen knooppunt Deil en knooppunt Everdingen volledig afgesloten. Omleiding vanaf knooppunt Deil via de A15 richting Rotterdam tot knooppunt Gorinchem en via de A27 richting Utrecht tot knooppunt Everdingen. Hou in beide weekenden rekening met grote verkeershinder op de omleidingsroutes A27 en A15 en op de lokale wegen.
Tweede poging voor de W126'ers uit het Noorden en Oosten om te verzamelen langs de A50.
Bij Texaco tankstation Weerbroek (net voorbij afslag 18 - Heteren/Driel)
Bertorelli schreef:Tweede poging voor de W126'ers uit het Noorden en Oosten om te verzamelen langs de A50.
Bij Texaco tankstation Weerbroek (net voorbij afslag 18 - Heteren/Driel)
Ik kom net terug van vakantie en zie dat de meeting 25 september is. Ik dacht dat deze 20 september was. Is het nog mogelijk om me aan te melden? Ik hoef geen bbq en betaal zo wel voor een drankje als het mogelijk is. Als ik nog tijd heb om de auto te poetsen om ik met een 560SEL van 1986.
Voor Mart en 300SD is het nu te laat.
Geen reactie = geen eten/drinken.
Er doen 25 personen mee.
Dat is verdeeld over 19 wagens.
9 mensen BBQ-en en 17 mensen lunchen.
Zie definitieve lijst in het eerste bericht.
Helaas werkt het weer niet mee maar we hoeven niet in de regen te staan. (de wagens helaas wel)
Tot zaterdag!!!
En denk eraan, NIET voor 13:00 uur het terrein oprijden a.u.b. (de inrit rechts erlangs is van een mega-parkeerterrein, dus als je even moet wachten...)
Ik kan er helaas niet bijzijn morgen i.v.m. een familieweekend in een van de bekende bungalow parken in NL Dat is natuurlijk ook leuk (voor mij dan) maar hierdoor mis ik wel de najaarsmeeting. En dat geeft mij gemixte gevoelens want ik had hier wel graag bij willen zijn.
Hopelijk de volgende meeting dan maar.......
Ik wens jullie allemaal wel heel veel plezier en ik zie de foto's wel op het forum....
Groeten Bas
--------------------
380SE 1985
Alcoholvrij bier is als een BH aan de waslijn...........
Het beste is eruit.