beurs voor klassiekers in leeuwarden
Moderators: Benz-man, Organisatoren
-
Dimension
beurs voor klassiekers in leeuwarden
misschien een leuke tip ook de W126 ers zijn er aanwezig !!!!
http://www.classicsnl.nl/
http://www.classicsnl.nl/
-
Dimension
Re: beurs voor klassiekers in leeuwarden
een flink aantal Mercedes klassiekers gezien in het wtc leeuwarden
van de jaren 60 t/m 80 van de mooiste serie (W126) even een fotootje gemaakt.
van de jaren 60 t/m 80 van de mooiste serie (W126) even een fotootje gemaakt.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- FreddyV
- Silver Boarder

- Roepnaam: Freddy
- Type wagen: 500SEL
- Bouwjaar: 1984
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens: C200CDI 2005 avantgarde
Ik ben daar afgelopen zaterdag ook geweest en heb een heel leuke middag gehad. Er stonden auto's in showroom staat maar ook een aantal waar nog veel aan gedaan moest worden. Dus voor ieder wat wils.
Ik heb leuke gesprekken gevoerd met enthousiaste auto liefhebbers/verkopers.
Bij bovenstaande stand (met 3 W126-ers) had ik toch wel ernstig mijn twijfels. De verkoper/ eigenaar wist stellig vol te houden dat zijn zilvergrijze 380SEL, uit Zwitserland, een top auto was waaraan geen werk meer zat. prijs 6950 euro
Duidelijk was zichtbaar dat er zat aan mankeerde oa de witte vocht vlekken in de achterruit. Tevens was het interieur/bekleding erg vuil.
Dit was volgens deze verkoper geen enkel probleem. Tevens wist hij te vertellen dat deze type 1 geen schuifdak had omdat deze van een airco was voorzien. Hij bleef stellig volhouden dat een type 1 nooit met een schuifdak werd geleverd indien een airco aanwezig was. Als er dan toch een airco in zat was deze later geplaatst volgens zijn zeggen.
Kortom het blijft ook op zo'n beurs opletten. Verder een zeer vermakelijke middag gehad
met vriendelijke groeten Freddy
Bij bovenstaande stand (met 3 W126-ers) had ik toch wel ernstig mijn twijfels. De verkoper/ eigenaar wist stellig vol te houden dat zijn zilvergrijze 380SEL, uit Zwitserland, een top auto was waaraan geen werk meer zat. prijs 6950 euro
Duidelijk was zichtbaar dat er zat aan mankeerde oa de witte vocht vlekken in de achterruit. Tevens was het interieur/bekleding erg vuil.
Dit was volgens deze verkoper geen enkel probleem. Tevens wist hij te vertellen dat deze type 1 geen schuifdak had omdat deze van een airco was voorzien. Hij bleef stellig volhouden dat een type 1 nooit met een schuifdak werd geleverd indien een airco aanwezig was. Als er dan toch een airco in zat was deze later geplaatst volgens zijn zeggen.
Kortom het blijft ook op zo'n beurs opletten. Verder een zeer vermakelijke middag gehad
- Douwe
- Diamant Boarder

- Roepnaam: Douwe
- Type wagen: Ander type
- Bouwjaar: Nieuwer
- Opmerkingen / andere wagens: Mercedes sprinter w906 ex ambulance
Ik had ook zondag zullen kijken.
Maar mijn vrouw had bedacht om net die zondag de familie uit te nodigen voor verjaardag visite.
Dus ja toen ging het weer over.
Altijd wel wat
Maar mijn vrouw had bedacht om net die zondag de familie uit te nodigen voor verjaardag visite.
Altijd wel wat
-
DirkDijkstra
ook ik was er even met oene.FreddyV schreef:Ik ben daar afgelopen zaterdag ook geweest en heb een heel leuke middag gehad. Er stonden auto's in showroom staat maar ook een aantal waar nog veel aan gedaan moest worden. Dus voor ieder wat wils.
Bij bovenstaande stand (met 3 W126-ers) had ik toch wel ernstig mijn twijfels. De verkoper/ eigenaar wist stellig vol te houden dat zijn zilvergrijze 380SEL, uit Zwitserland, een top auto was waaraan geen werk meer zat. prijs 6950 euro![]()
Kortom het blijft ook op zo'n beurs opletten. Verder een zeer vermakelijke middag gehad![]()
wij willen er volgend jaar ook bij staan.
de man die hierboven word beschreven.....tja is geen liefhebber draait maar om 1 ding! Geld!
-
DirkDijkstra
jammer douwe!Douwe schreef:Ik had ook zondag zullen kijken.
Altijd wel wat
- JosMarijnissen560
- Gold Boarder

- Roepnaam: Jos
- Type wagen: 560SEL
- Bouwjaar: 1987
- Opmerkingen / andere wagens: 560SEL caruna.
W124 300CE 24 cabrio
W220 430 lang
2xsprinter 315 cdi
Vito lang 114 cdi - Locatie: Helmond
- Contacteer:
Wij zijn er ook geweest om te kijken of het iets was voor onze s klasse club maar hebben maar besloten om daar volgend jaar niet te staan.
Wij vonden het helemaal niets.
Ook standhouders die ik persoonlijk ken wilden op zaterdag eigenlijk al weg.
Gr.. Jos
Wij vonden het helemaal niets.
Ook standhouders die ik persoonlijk ken wilden op zaterdag eigenlijk al weg.
Gr.. Jos
S-Klasse Club is aangesloten bij de MBAC en de Fehac.
De Dakdekker.
6 koeien (24/25m2 leer) en 100 manuren hebben ze nodig gehad voor mijn Caruna
De Dakdekker.
6 koeien (24/25m2 leer) en 100 manuren hebben ze nodig gehad voor mijn Caruna