Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats hier geen vragen omtrent problemen!!!
Daar is de rest van het forum voor.
Wist je dat je zaken als je auto, je woonplaats etc kunt plaatsen in je gegevens zodat anderen bij bijvoorbeeld hulpvragen je makkelijker en beter van antwoorden kunnen voorzien
Succes
Altijd leuk... Een type 1 500 met een 300pk 560 ECE motor.
je zal wel alle soorten van advies krijgen maar ik zou zeggen neem geen overhaaste beslissing.
en neem de adviezen die je krijg mee in je beslissing dan komt het goed.
ik weet niet welk budget je hebt om een auto te kopen maar hou nog budget achter de hand voor als je eenmaal gaat rijden met je nieuwe trots.
want in welke prijsklasse je ook koopt er komen als je gaat rijden altijd dingen die vervangen moeten worden en als je daar op voor bereid ben is dat in ieder geval een tegenvaller minder.
persoonlijk zou ik liever een auto kopen van iemand die hem gewoon lekker gebruikt als een auto bij een handelaar welke misschien al langere tijd stil staat, en negen van de tien weten toch weinig van de historie van de auto.
mensen die hun auto particulier verkopen hebben dikwijls een heel dossier aangelegd van wat er al aan de auto is gedaan (ik in ieder geval wel).
Ben gisteren bij een auto in lelystad geweest waar de verkoper een partikulier 7900 euro voor vroeg.
De auto was aan alle kanten geknutselt roesten zat echt overal waar het maar mogelijk was
Het dak was van een dikke laag plamuur voorzien en en uit de losse pols overgespoten..
@binsbergen
Zodra ik er 1 heb zal ik dat ook zeker doen.
@bertoli
Ook almere ?
Ik heb het liefst bijvoorkeur een diesel i.v.m. het lagere verbruik en geen LPG tank in de auto.
Als de prijs LPG en optie combinatie anders uitkomt dan is LPG ook niet een groot bezwaar
Welkom op ons forum.
Wens je veel lees- en schrijfplezier.
Succes met je zoektocht en koop met je verstand, niet met je hart?
------ TIP: klik eens op "gebruikerspaneel" (bovenin links), daar kan je b.v. je verjaardag en woonplaats invullen maar ook je eigen foruminstellingen wijzigen.
Lees ook de forumregels even door.
Ik heb alleen geen idee of daar een beetje makkelijk aan te wennen is het stuur aan de rechterkant
Ik kom in mijn dagelijkse ritten niet bij tolpoortjes of slagbomen waarbij ik links zou moeten zitten.
Ik heb een PB gestuurd met mn email adres waar de eventuele afbeeldingen heen gestuurd mogen worden
Heb vandaag een hele hoop W126's bekeken van 5000 tot 9000 in joure
En van 7250 voor een diesel in Alkmaar bij het bedrijf wat gevreesd word op het forum
En ik moet zeggen het word alleen maar lastiger.
In joure staat een
280SE met LPG en een uitgewoond interieur en de bekende kwalen op de plekken waar we
Ze weten te vinden ( met dank aan het forum ) zonder opties enkel opendak
380SE met LPG met net interieur en slechte buitenkant. Verder ook enkel opendak als optie.
In Alkmaar naar de 300SD wezen wijken die na 2008 niet meer is gekeurd en volgens de verkoper tot
Vorig jaar juni in een schuur heeft gestaan. De auto is vanaf 2007 op nl kenteken en ziet er
Op wat barstjes in de lak van buiten strak uit geen roest langs portieren wielkasten enz.
De hemel bekleding hing er wat lullig bij en de kunstof afwerking aan het plafond zag er een beetje uit
Als of het in een oven was geweest. De stoelen zagen er netjes uit en waren met stoffen bekleding
Wel had de diesel al 240000 Miles gereden ( 4 ton )
Ik ben het even kwijt en hoop dat iemand nog wat tips heeft of ideeën mbt beslissingen.
Heb je deze site al eens bekeken http://www.mb-klassiekers.nl" onclick="window.open(this.href);return false; heeft een aantal leuke auto's staan.
ben er een paar jaar geleden eens wezen kijken.
Vandaag weer z'n 350 km gereden
Almere Nijmegen naar een blauwe van MP
Nijmegen Arnhem naar een bruine van MP
Arnhem naar Badel naar een zilvere van MP
Aan allemaal natuurlijk van te voren gevraagd of de auto's goed waren.
De rest is wel te raden.
Het meest wat ik tegen kwam was door geroest plaatwerk onder achterraam.